De eerste paar mijlen waren voorzien van spectaculaire wilde bloemen en singletrails waar ik voor altijd met plezier op kon wandelen. Ongeveer vier mijl binnen gingen we een bosje espen binnen en begonnen aan een steile, teruggekeerde afdaling naar de rivier. Bij de rivier vierden Nike Air Max 1 Femme we ons meer dan halverwege met broodjes met Adidas Ultra Boost Herrenhoning en honing en mijn moeder begon een gesprek met een vrouw in de buurt. Geef mijn moeder vijf minuten en ze zal een nieuwe vriend maken. Terwijl ze praatten, liet ik mijn voeten in de rivier weken en keek naar mijn moeder in haar volle glorie.
In de loop der jaren heb ik het meest van mijn moeder geleerd door alleen maar te kijken hoe ze haar leven heeft geleefd. Ze liep 50 jaar wekelijks en liet me zien hoe ik een gezonde, levenslange relatie met hardlopen kan hebben. Ze omringde zich met sterke, meedogende, woeste vrouwen en liet me zien hoe ik vrouwelijke vriendschappen kon koesteren. Ze heeft een carrière opgebouwd waarin ze mensen door de moeilijkste momenten van hun leven heen hielp en me de impact liet zien van het doen van werk dat ertoe doet. En natuurlijk wist ze hoe te dansen alsof niemand keek, en liet ze www.carolinetricot.it me zien hoe ik van de huid waarin je zit houdt. Ik kon de hele Nike Internationalist Homme dag ontspannen bij de rivier en nadenken over nog veel meer geliefde lessen, maar we moesten Adidas Tubular Femme een wandeling maken.
Onze energie was laag toen we teruggingen naar het pad en de klim begonnen. Klimmen op 10.000 voet eist een zware tol van het lichaam en op dit punt was alle adrenaline van de ochtend verdwenen. Ik voelde dat vermoeidheid mijn moeder binnenkwam. Ik sprak bemoedigende woorden en herinnerde haar eraan dat dit de zwaarste klim van de dag was. Later grapte ze dat dit letterlijk het laatste was wat ze 7 mijl wilde horen! Terwijl de zon onderging op het blootgestelde pad, zocht ik naar een beetje schaduw waar ze even kon uitrusten. We begonnen afwisselend - 20 minuten wandelen, 5 minuten rust. Er stond een vastberaden maar nog steeds vreugdevolle blik op haar gezicht en ik wist dat we de route zouden afmaken. Nike Air Pegasus 83 Uomo De spectaculaire uitzichten en wilde bloemen trokken ons verder langs het pad. Nog een mijl te gaan!Nike Air Pegasus 83 Mujer
Toen we de laatste afdaling naar de stad afdaalden, voelde ik een vertrouwd gevoel van shock, trots en dankbaarheid dat deze reis maanden geleden begon. Schokkend hoeveel geluk we hadden om gezond te zijn, elkaar te hebben en omringd te zijn door zoveel natuurlijke schoonheid. Trots op hoe moedig mijn moeder deze fysieke uitdaging had volbracht. En dankbaarheid voor onze relatie en alles wat ze me vandaag en elke dag had geleerd. Eén ding weet ik zeker: ik zal nooit te oud zijn om van mijn moeder te leren.