Interessant is dat mannen en vrouwen anders omgaan met het imposter-syndroom. Imposter-gevoelens bij mannen waren gecorreleerd met impulsiviteit, behoefte aan verandering en een lage behoefte aan orde, Nike Air Max Tavas Womens terwijl deze correlaties niet werden gevonden bij vrouwen die bedrieglijke gevoelens ervaren. Dit betekent dat vrouwen eerder reageren op bedrieglijke gevoelens door zich terug te trekken, terwijl mannen eerder reageren door zichzelf te bewijzen. En nu keren we terug naar de vraag: waarom nemen zo weinig vrouwen deel aan moeilijke en langere races?
Een vrouw met het Imposter-syndroom kan succes hebben in 50k-races en neemt vaker deel aan evenementen waar succes waarschijnlijk is. Succes kan veel dingen betekenen en voltooiing is voor velen een succes op zich. Imposter-syndroom treedt op wanneer een persoon zijn successen niet internaliseert. Externe stemmen informeren interne verhalen en vrouwen zullen door deze stemmen eerder op veilig spelen. Mannen hebben vaker een stem die hen vertelt dat ze, om hun competentie echt te Adidas Zx 700 Damen bewijzen, het moeten pushen en iets nog moeilijkers moeten proberen. Geen van deze reacties is ideaal. Als het echter de bedoeling is dat de deelname van vrouwen aan moeilijke races toeneemt, moeten we doen wat we kunnen om hun reacties op gevoelens van bedrog te verzachten.
De auteur rent met haar hond langs de Old Horsethief Trail in Ouray, Colorado. Dit pad, dat leidt naar Bridge To Heaven, is de laatste klim op de Ouray 100-baan, een race waarbij meer prijzengeld wordt toegekend aan vrouwen dan aan mannen. Om een ??persoon de effecten van het imposter-syndroom in hun leven tegen te gaan, moeten ze eerst de coping-mechanismen begrijpen die ze gebruiken om de positie van de bedrieger te behouden. Onderzoekers, Clance en Imes, identificeerden 4 gedragingen die mensen gebruiken om ermee om te gaan, en hoewel er zeker meer zijn, Adidas Zx 750 Dámské denk ik dat je jezelf in dit gedrag kunt zien.
Toen ik bij mijn favoriete trailhead uit de auto stapte na lang pendelen van mijn werk naar huis, wilde ik alleen maar mijn lichaam onder de felle zon bewegen voordat we allebei de avond instopten. Er was niets bijzonders aan, alleen mijn gewone dinsdagrit door het bos. Ik trok mijn schoenveters aan, stopte Nike Air Max 270 React Homme mijn telefoon in de kofferbak van mijn auto en ging alleen op pad om de dag af te schudden met vijf mijl vuil voor het avondeten.
Na bijna een decennium van trailrunnen, meestal alleen, had ik een groot spide-gevoel en voelde ik me zelden ongemakkelijk op afgelegen paden. Ik droeg mijn telefoon alleen tijdens lange runs voor foto's of een snelle blik op de kaart. De frequente opmerkingen van vrienden en familie over mijn veiligheid omdat ik zoveel tijd alleen in het bos doorbracht, gaven me alleen maar meer zelfvertrouwen en trots op mezelf omdat ik zo'n stoere vrouw was. De paden waren mijn toevluchtsoord en ze waren veilig.